  • 1. Data: 2003-04-23 19:35:19
    Temat: PIT D za 2002
    Od: b...@N...net.pl

    W 2001 r. zakończyłem oszczędzanie w kasie mieszkaniowej i korzystałem
    z odliczeń na remont mieszkania. Część wydatków nie znalazła pokrycia
    w podatku za 2001 r.

    W 2002 r. nie korzystałem z żadnych odliczeń z tego tytułu. Czy
    muszę wypełniać w PIT D część D1 i D5, czy też wystarczy tylko w
    części D6 poz. 98 wpisać odliczenia, które nie znalazły pokrycia w
    podatku za 2001 rok.

    Pomóżcie proszę, mój lokalny US udziela sprzecznych odpowiedzi,
    zależnie, kogo zapytam 8-/
    --
    Bernard

    Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu