  • 1. Data: 2003-04-23 23:15:45
    Temat: Clo za komputer?
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam problem. Siostra obecnie przebywa w USA. Chcialbym aby wyslala mi w
    paczce uzywany komputer o trudnej do oszacowania wartosci. Czy i jesli tak,
    to jakie clo musialbym zaplacic w Polsce za taka przesylke?

    Pozdrawiam,
    Leszczyq

  • 2. Data: 2003-04-24 04:59:11
    Temat: Re: Clo za komputer?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "leszczyq" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    tak,
    > to jakie clo musialbym zaplacic w Polsce za taka przesylke?

    Nie ci wyśle czek i kup go sobie tutaj. Wyjdzie cię znaczenie taniej.
    Uwzględnij jeszcze to, że w Stanach jest 110 V i będziesz biegał za
    zasilaczami.

  • 3. Data: 2003-04-24 07:10:02
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    KK w <b87qv1$ds$1@absinth.dialog.net.pl> zeznal:
    > Nie ci wyśle czek i kup go sobie tutaj. Wyjdzie cię znaczenie taniej.
    > Uwzględnij jeszcze to, że w Stanach jest 110 V i będziesz biegał za
    > zasilaczami.

    chyba ze jest to notebook ;)

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Dokąd jedziemy?

  • 4. Data: 2003-04-24 10:14:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Apr 2003, KK wrote:

    >+ "leszczyq" <l...@p...onet.pl> [...]
    >+ > Mam problem. Siostra obecnie przebywa w USA. Chcialbym aby wyslala mi w
    >+ > paczce uzywany komputer o trudnej do oszacowania wartosci.
    [...]
    >+ Nie ci wyśle czek i kup go sobie tutaj. Wyjdzie cię znaczenie taniej.

    OT: tyle że jeśli siostra ma komp który "tam" kosztuje 100$$ to będzie
    mieć kłopot żeby go "tam" za tyle sprzedać. A "tu" wcale takiego
    samego komputera za rzeczoną kwotę nie kupi...
    Problem w tym że u nas opłaty (cło/VAT - którego w USA nie ma) podbijają
    niemiłosiernie ceny sprzętu :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-04-24 16:06:20
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    > Nie ci wyśle czek i kup go sobie tutaj. Wyjdzie cię znaczenie taniej.
    > Uwzględnij jeszcze to, że w Stanach jest 110 V i będziesz biegał za
    > zasilaczami.

    Problem odpada : zasilacz obsluguje zakres 100V - 240V :)