  • 1. Data: 2003-01-08 11:29:19
    Temat: Odliczenie składki zdrowotnej w PIT5
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    Moje pytanie dotyczy pozycji 51. w PIT5:
    "Składka na powszechne ubezpieczenie zdrowotne opłacona od początku roku
    (...)".
    Załóżmy, że wypełniam PIT5 za powiedzmy III. Osiągnąłem w marcu dochód, który
    przekroczył kwotę wolną i muszę wypełnić PIT5.
    Czy mogę kwotę przychodu pomniejszyć zaliczkami na ub. zdrowotne wpłaconymi od
    początku roku? A jeśli nie, to do czego służy ta pozycja w PIT5?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-08 16:37:27
    Temat: Re: Odliczenie składki zdrowotnej w PIT5
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Piotr <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy mogę kwotę przychodu pomniejszyć zaliczkami na ub. zdrowotne
    > wpłaconymi od początku roku? A jeśli nie, to do czego służy ta
    > pozycja w PIT5?

    Nie przychodu tylko podatku.Możesz

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet