  • 1. Data: 2003-05-08 07:45:21
    Temat: rozliczenie aparatu cyfrowego
    Od: "Robert Steward" <o...@w...onet.pl>

    witam

    zwracam się z prośbą o informację:
    czy prowadząc firmę usługową (usługi porządkowe, pielęgnacja zieleni) mogę
    kupić aparat cyfrowy i wpuścić go w koszty ?? co na to urząd skarbowy?

    z góry dziękuję za informacje
    Robert Steward

  • 2. Data: 2003-05-08 08:14:27
    Temat: Re: rozliczenie aparatu cyfrowego
    Od: "ela" <l...@w...pl>

  • 3. Data: 2003-05-08 08:23:25
    Od: "ajt" <a...@u...com.pl>

    > zwracam się z prośbą o informację:
    > czy prowadząc firmę usługową (usługi porządkowe, pielęgnacja zieleni) mogę
    > kupić aparat cyfrowy i wpuścić go w koszty ?? co na to urząd skarbowy?

    Witam,
    Wszystko możesz wrzucić w koszty, jeśli tylko potem sensownie i
    przekonywująco będziesz potrafił udowodnić, że jest to potrzebne w
    działalności i wiąże się w jakiś sposób z uzyskiwanym dochodem. Aparat
    mógłby służyć np. do sporządzenia dokumentacji jakichś klombów, trawników
    pokazywanej potem jako coś w rodzaju katalogu przyszłym klientom. Możesz
    zrobić np. stronę www firmy też z ofertą zawierającą zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Andrzej