  • 1. Data: 2004-02-15 21:46:42
    Temat: Odliczenie ubezpieczenia zdrow. przy DG i karte podatkowej ?
    Od: i...@p...pl

    Jestem zatrudiony na pełny etat (PIT 11) i
    prowadze działalność gospodarcza z rozliczeniem w formie karty
    podatkowej. Ze wzgledu na działalność gospodarczą
    płace obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne.
    Nie płace podatku bo ZUS jest o wiele wyzszy (ok.100 zł) niż
    podatek i w ten sposób korzystam z odliczenia
    ubezpieczenia zdrowotnego do wysokości kwoty podatku.
    Pozostaje jeszcze nadwyżka ubezpieczenia (te. ok. 100 zł).
    Z PIT 11 (pełny etat) rozliczam się standardowo z US PIT-em 37.
    Czy w tym PIT-ie mogę ujać (odliczyć) sobie tą kwote
    nadwyżki, która powstała z racji DG ?

    Jurek S