  • 1. Data: 2004-02-15 20:03:51
    Temat: jeszcze raz platnik
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Witam!

    Jeszcze jeden problem z platnikiem,
    podba mi sie ten progrwam, choc pewne rzeczy denerwuja ;)

    dlaczego przy wystawianiu formularzy rozliczeniowych DRA,RCA w przypadku
    wypelniania danych za pracownika, i podajac podstawe wymiaru skladki na
    zdrowotne, progrwam sam mi nie wylicza tych 8,25 aktualnie tylko recznie
    musze to liczyc, gdy za siebie mam all ok???

    no dalej nie wiem ja ustawic podstawe wymiaru na wypadkowe tylko rowniez
    recznie wstaw nic nie daje a w konfiguracji kombinuje i odnalesc tego nie
    moge

  • 2. Data: 2004-02-15 20:06:23
    Temat: Re: jeszcze raz platnik
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > no dalej nie wiem ja ustawic podstawe wymiaru na wypadkowe tylko rowniez
    > recznie wstaw nic nie daje a w konfiguracji kombinuje i odnalesc tego nie
    > moge

    ok to juz zrobilem, ale to pierwsze jeszcze nie

  • 3. Data: 2004-02-15 20:11:29
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    sorki za zamieszanie, juz wszystko dziala poprawnie