  • 1. Data: 2004-02-15 19:12:25
    Temat: jak numerowac rachunk dla 2 roznych dzailanoscii?
    Od: "hamon" <h...@p...onet.pl>

    witam:)
    otoz prowadze dzialalnosc na zasadach ogolnych w 2 roznych dziedzinach:
    a) korepetycje, kursy jezykowe itp, za ktore wystawiam rachunki typu "umowa
    zlecenie",
    b) produkcja tel fotograficznych (takie duze "obrazy" dla fotografow), wg
    PKD nazywa sie to "dzialnosc artystyczna i literacka gdzie indziej nie
    sklasyfikowana" LOL, na ktore wystawiam rachunki nie-vatowskie
    moje pytanie brzmi: czy mam prowadzic numeracje jedna i ta sama dla obu tych
    dzialalnosci czy tez osobna? prosze w miare mozliwosci o poparcie
    argumentacji jakimis zrodlami
    z gory thnx za pomoc:)
    pozdro
    szymon

    --
    "Don't take life seriously because you can't come out of it alive."
    -Warren Miller

  • 2. Data: 2004-02-15 19:55:30
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "hamon" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tych
    > dzialalnosci czy tez osobna? prosze w miare mozliwosci o poparcie

    Lepiej prowadzić osobne numeracje.

    Bartek