    From: Andrzej <A...@o...poczta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie ulgi na zakup pomocy naukowych
    Date: 1 Oct 2002 07:32:09 GMT

    Pracuję jako informatyk w firmie handlowej i zamierzam kupić komputer. Na
    podstawie wystawionej na mnie faltury dokonam odliczenia. Ponieważ mieszkam
    ze swoją mamą czy istnieje możliwość, żeby z odliczenia ulgi skorzystała
    również moja mama, która także pracuje przy komputerze (jej pracodawca
    również wymaga żeby stale podnosiła swoje kwalifikacje)?