  • 1. Data: 2003-04-21 16:15:50
    Temat: Odliczenie wpłat na fundusz remontowy
    Od: "Seedah" <s...@w...pl>

    Mamy z mężem taki mały dylemat dotyczący odliczenia od podatku wpłat na FR.
    Jestem właścielką mieszkania oraz członkiem spółdzielni - oczywiście przez
    ostatni rok co miesiąc płaciłam składkę na fundusz remontowy. Wiem, że
    ogólnie mogę sobie to odliczyć od podatku, i jako dowód wystarczy
    potwierdzenie przelewu - jednak w naszym przypadku, przelewy na fundusz były
    wykonywane cały rok z konta mojego męża - na moją rzecz oczywiście.
    Czy w takim razie mogę to sobie odliczyć od podatku? Czy potwierdzenie
    przelewu z konta mojego męża może zostać uznane jako dowód opłacania przeze
    mnie funduszu remontowego?
    Dodam jeszcze, że mamy rozdzielność majątkową , nie rozliczamy się więc
    razem.

    SD.

  • 2. Data: 2003-04-22 10:47:30
    Temat: Re: Odliczenie wpłat na fundusz remontowy
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl>

    Użytkownik "Seedah" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeze
    > mnie funduszu remontowego?
    > Dodam jeszcze, że mamy rozdzielność majątkową , nie rozliczamy się więc

    Spoldzielnia Mieszkaniowa moze bez problemu wydac na pismie zaswiadczenie o
    wysokosci dokonanych w ciagu roku wplat na fundusz remontowy.
    Kasia