  • 1. Data: 2003-04-21 15:44:18
    Temat: odzyskanie nadpłaty VAT
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>

    Witam,

    mam następujacy problem
    jak zakładałem firmę parenaście miesięcy temu to miało dużo wydatków na ten
    cel, i tak zrobiła mi się pewna górka (sporawa) nadpłaty podatku VAT.
    Właśnie zaczynam świadczenie nowych usług w ramach tejże działalności i
    zdaję sobie sprawę, że tej "górki" VAT nie wykorzystam przez ładnych kilka
    miesięcy. Po prostu przez kilka najbliższych miesięcy działalność będzie
    raczej deficytowa lub będe wychodził na "zero"
    stad pytanie
    czy i w jaki sposób/na jakiej podstawie mogę odzyskać zwrot nadpłaconego
    podatku VAT?
    dzięki za wszelkie wskazówki

    Z poważaniem
    Przemysław Backiel