  • 1. Data: 2003-04-21 10:14:17
    Temat: Rozliczenie zasilku z urzedu pracy
    Od: "RP" <r...@w...pl>

    mam PIT11 z urzedu pracy - wypelniam PIT37 i tu jest problem
    otoz w ramach pobranych zaliczek na ub. zdrowotne jest kwota duuuuzo wyzsza
    niz pobrana zaliczna na podatek - a zgodnie z instrukcja wypelniania PIT'a -
    tak nie moze byc (poz. 114 + 115 nie moze byc wieksza niz poz. 113) - no i
    wlasnie - co z tym zrobic - czy w poz. 114 wpisac max. to co wychodzi z poz.
    113 ? - czy tez urzad pracy cos sie robnal w PIT11 i najpierw uderzac do
    nich ??

    RP

  • 2. Data: 2003-04-26 18:23:18
    Temat: Re: Rozliczenie zasilku z urzedu pracy
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "RP" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poz.
    > 113 ? - czy tez urzad pracy cos sie robnal w PIT11 i najpierw uderzac do

    UP pewnie się nie pomylił, wpisz tak jak jest to objaśnione - tylko do
    wysokości podatku.

  • 3. Data: 2003-04-28 02:33:05
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Agata -----###
    > UP pewnie się nie pomylił, wpisz tak jak jest to objaśnione - tylko do
    > wysokości podatku.

    nie zgodzę się - raczej pomylił sie pytający...
    zaliczka na podatek nie ma nic do składki na zdrowotne (w sensie że
    składka na zdrowotne może być 100 razy wyższa niż zaliczka na podatek)...

    w rozliczeniu rocznym po prostu nie możesz odliczyć składki na zdrowotne
    wyższej niż wychodzi podatek do zapłaty - pobrana zaliczka to tylko
    zaliczka i może mieć mało wspólnego z faktycznym podatkiem...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-28 13:57:28
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyższej niż wychodzi podatek do zapłaty - pobrana zaliczka to tylko
    > zaliczka i może mieć mało wspólnego z faktycznym podatkiem...

    Przecież napisałam, że UP się nie pomylił. Oczywiście, że zdrowotne może być
    wyższe niż podatek ale w rubryce jest jasno napisane, że kwota zdrowotnego
    nie może być (czyt. wpisana) wyższa od podatku.
    Agata