  • 1. Data: 2006-04-05 07:36:16
    Temat: Odliczenie za odsetki od hipotecznego
    Od: tpsa <a...@n...nic.pl>

    Witam
    Przy tworzeniu PITa znalazłem informacje, że mogę odliczyć od podatku
    odsetki od kredytu hipotecznego na zakup mieszkania.
    W ubiegłym roku kupiłem mieszkanie od osoby prywatnej, gdzie 80% ceny
    zakupu stanowił kredyt hipoteczny w PKO BP.
    Czy mogę skorzystać z tego odliczenia i w jakiej wysokości?

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-04-05 08:07:48
    Temat: Re: Odliczenie za odsetki od hipotecznego
    Od: Andrew <a...@p...onet.pl>

    tpsa napisał(a):

> [...]
    > zakupu stanowił kredyt hipoteczny w PKO BP.
    > Czy mogę skorzystać z tego odliczenia i w jakiej wysokości?

    nie. tylko nowe mieszkania.
    Andrew

  • 3. Data: 2006-04-05 11:33:57
    Od: "mortenson" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie. tylko nowe mieszkania.

    a jak jest kilku kredytobiorcow to kazdy odlicza proporcjonalnie do
    wkladu/udziału ?

    --
    M O R T wesoły :)