  • Data: 2003-08-20 10:02:38
    Temat: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci
    Od: "WoLF" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoniłem dziś do UM zapytać o moje zgłoszenie DG.
    Okazało się Urząd miasta odmówi mi przyjecia zgloszenie DG
    dlatego ze nie jestem na stałe zameldowany w lokalu w którym mieszkam.

    Jestem zameldowany czasowo, na okres jeszcze 3 lat.

    Szukałem jakiejś podstawy prawnej, ale nic nie mogę znależć, panienka z
    działu ewidencji powiedziała, że na piśmie dostanę podstawe prawną.
    Obawiam sie tylko ze tą podstawą moze byc jakieś ich wewnętrzne
    rozporzadzenie.

    Czy moze coś przeoczyłem w moich poszukiwaniach i jest przepis co zabrania
    mi zgłosić siedzibę firmy w miejscu zamieszkania tymczasowego ?

    Wolinski Filip