  • Data: 2003-08-21 07:47:15
    Temat: Re: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poprawka:

    On Wed, 20 Aug 2003, WoLF wrote:

    >+ Zadzwoniłem dziś do UM zapytać o moje zgłoszenie DG.
    >+ Okazało się Urząd miasta odmówi mi przyjecia zgloszenie DG
    >+ dlatego ze nie jestem na stałe zameldowany w lokalu w którym mieszkam.
    >+
    >+ Jestem zameldowany czasowo, na okres jeszcze 3 lat.

    Chwila moment, nie zauważyłem poprzednio:
    A co ma "zameldowanie" do tego ?
    Znaczy: a jaki masz *tytuł prawny* do zajmowania mieszkania ?

    Tłumaczę na polski: zameldowanie *powinno być* stwierdzeniem
    *faktu* przebywania w danym miejscu, nie ma nic wspólnego
    z prawem do owego przebywania.
    Pytaniem jest czy np. jesteś dzikim lokatorem - bo jak nie
    podałeś owego "tytułu prawnego" do zajmowanego lokalu, to
    IMVHO mogą ci właśnie tak odpisać (Pan tam przebywa, ale
    z przedstawionych dokumentów nie wynika że ma Pan PRAWO
    tam być, a taki dokument jest wymagany przez przepisy !).

    >+ Szukałem jakiejś podstawy prawnej, ale nic nie mogę znależć,

    Tak z ciekawości: w czym szukałeś ?
    Bo popatrzywszy na łączną grubość wszystkich potencjalnych
    miejsc gdzie mógłby być jakiś zapis czułbym się zagubiony :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)