  • Data: 2004-03-30 06:19:46
    Temat: Odp: 1/2 etatu
    Od: "Gienio" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, chyba pytający nie spodziewał się że *zatrudniony* dostanie
    > zasiłek. Sądzę że chciał "zmniejszyć ZUS", co mu się może
    > nie udać :]

    witam :-)
    Przepraszam, wprowadzilem troche w blad.
    Osoba ta aktualnie nie jest moja malzonka, moze nia zostac w przyszlosci.
    Intencja moja jest zatrudnic ja w celu zapewnienia ubezpieczenia i czegos w
    rodzaju ciaglosci, a pomyslalem o niepelnym wymiarze godzin by zmniejszyc
    ZUS. Niewiem czy dobrze kombinuje i czy to jest wogole oplacalne. Taka
    sytuacja trwalaby dotad az znajdzie prace prawdziwa.

    --
    Gienio
    e...@o...pl