  • 1. Data: 2002-03-01 18:22:23
    Temat: Co z nasza ORKA?
    Od: "AG" <a...@w...ipl.net>

    Szanowni grupowicze. Co z nasza madra ORKA? Albo wyjechala, albo robi
    bilanse, badania i nie zipie, albo chora co nie daj Boze. Na co stawiacie.
    Co powicie na propozycje spotkania w jakims lokaliku i postawienia ORCE
    dobrego winka lub co lubi. To oczywiscie w pobilansowym okresie.Czekam na
    odzew! Anusia

  • 2. Data: 2002-03-01 19:08:32
    Temat: Odp: Co z nasza ORKA?
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    Zameczycie ta biedna Orke :-)

  • 3. Data: 2002-03-01 21:28:23
    Temat: Re: Co z nasza ORKA?
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Pawel F. Rozenek <s...@m...ariadna.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5ojjj$tng$...@n...lublin.pl...
    > Zameczycie ta biedna Orke :-)
    >
    >Orka jest bezcenna. Ja tez bym chciala umiec tyle co ona i byc meczona. A
    Ty nie?
    Anusia

  • 4. Data: 2002-03-01 23:22:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, AG wrote:

    >+ Szanowni grupowicze. Co z nasza madra ORKA? Albo wyjechala, albo robi
    >+ bilanse, badania i nie zipie, albo chora co nie daj Boze. Na co stawiacie.

    Przecież w okolicy widać jej posty :)
    A że widać nie ma akurat dość czasu żeby wszyscy czuli się
    dopieszczeni... takie życie :(

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (takoż Orce zobowiązay, coś by postawić należało...)