  • 1. Data: 2002-03-01 16:24:44
    Temat: F01
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Czy ktos ma moze lub wie gdzie znajde wzor nowego F01 ?

    pozdrawiam
    ciuSMa

  • 2. Data: 2002-03-01 16:42:04
    Temat: Odp: F01
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik ciuSma <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Czy ktos ma moze lub wie gdzie znajde wzor nowego F01 ?

    ---------
    http://www.stat.gov.pl/

    Orka

  • 3. Data: 2002-03-04 14:37:05
    Temat: Re: F01
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.stat.gov.pl/

    Dzwonilem do GUSu i dostalem odpowiedz ze jeszcze nie ma :(

    ciuSma

  • 4. Data: 2002-03-07 11:27:20
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Ponawiam prosbe o wzor sprawozdania F01 na rok 2002.
    Niestety gus nie jest w stanie mi pomoc :(

    pozdrawiam
    ciuSma

  • 5. Data: 2002-03-07 12:23:56
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-07 12:27, Użytkownik ciuSma napisał:
    > Ponawiam prosbe o wzor sprawozdania F01 na rok 2002.
    > Niestety gus nie jest w stanie mi pomoc :(

    Jeżeli GUS go nie ma, to może jeszcze nie ma nowego wzoru?
    W końcu kto go miałby miec, jeżeli nie GUS????

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl