  • 1. Data: 2002-09-26 14:35:23
    Temat: Lektor, a umowa o dzieło??
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Czy można zatrudnić lektora w ramach umowy o dzieło (dot. studenta)???

  • 2. Data: 2002-09-27 08:23:02
    Temat: Odp: Lektor, a umowa o dzieło??
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik Anna K <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amv668$m12$...@n...tpi.pl...
    > Czy można zatrudnić lektora w ramach umowy o dzieło (dot. studenta)???

    Zalezy co bedzie robil.
    Jesli cwiczenia - zlecenie.
    Jesli wyklad - moze mozna - widzialem takie umowy jak szkola gdzie bylem 3
    latka temu na podlypomowce zatrudniala profesorow z innych uczelni z 50 %
    kup. Pytanie czy student ma tytul profesora (:
    A tak powaznie to nie polecam kombinacji dla marnej roznicy 6% podatku. No
    chyba ze tłumaczylby pisemnie wtedy prawa autorskie itp.

    krys

  • 3. Data: 2002-09-27 12:37:09
    Temat: Re: Lektor, a umowa o dzieło??
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik Krys <g...@p...onnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
    h napisał:an150h$ak1$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik Anna K <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:amv668$m12$...@n...tpi.pl...
    > >
    > Zalezy co bedzie robil.

    Doraźne zastępstwa (prowadzenie zajęć kursowych)...od czasu do czasu, raz na
    1-2 miesiące po kilka dni zajęć (nie jest to stała praca)

    > A tak powaznie to nie polecam kombinacji dla marnej roznicy 6% podatku.

    Nie chodzi o pieniądze...umowa o dzieło może być (o ile wiem, taka która nie
    dotyczy praw autorskich) też podpisana z 20% kup...a nie wymaga ona rejestra
    cji w ZUS i opłacania co miesiąc składek (chcę uniknąć nadmiaru biurokracji
    jako, że sama prowadzę księgowość), a więc moje wątpliwości to czy prowadzen
    ie typowych zajęć jęz. obcego nie kłóci się z umową o dzieło...

    pozdrawiam,
    A.K.

  • 4. Data: 2002-09-30 06:17:33
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik Anna K <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:an1jl7$58l$...@n...tpi.pl...

> [...]
    prowadzen
    > ie typowych zajęć jęz. obcego nie kłóci się z umową o dzieło...

    Z typowych zajec zadne dzielo nie powstaje wiec umowy o gdzielo byc nie
    moze.
    Poza tym, jak zatrudniasz studentow studiow dziennych, stacjonarnych to do
    zusu nic nie zglaszasz - nawet KCH.

    krys