  • 1. Data: 2002-09-26 09:01:07
    Temat: nieVATowiec i kontrahent zagraniczny
    Od: "mih" <a...@w...pl>

    Witam.
    Świadczę usługi informatyczne, korzystam ze zwolnienia z VAT z tytułu
    nieprzekroczenia kwoty przychodu i trafilo mi sie zamowienie od klienta z
    Niemiec (firma). Czy bede mogl takiemu kontrahentowi wyslac rachunek za
    uslugi (wystawiony dla niemieckiej firmy) ? Czy zeby w ogole dokonac tej
    sprzedazy musze byc VAT-owcem (kwota zamowienia nie jest wielka i dlatego to
    rozwiazanie odpada).

    Pozdrawiam
    mih

  • 2. Data: 2002-09-26 16:54:02
    Temat: Re: nieVATowiec i kontrahent zagraniczny
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Czy bede mogl takiemu kontrahentowi wyslac rachunek za
    > uslugi (wystawiony dla niemieckiej firmy) ?

    Nie widzę przeciwwskazań

    > Czy zeby w ogole dokonac tej
    > sprzedazy musze byc VAT-owcem (kwota zamowienia nie jest wielka i dlatego
    > rozwiazanie odpada).

    Nie ma większego związku między VATem i kontrahentem zagranicznym więc
    nic nie stoi na przeszkodzie.

    Pix