    From: "marek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: PIT 37 + PIT 0
    Date: Tue, 17 Feb 2004 14:40:32 +0100

    > Witam, wiem że banalne ale proszę o podpowiedź
    >
    > Całkowitego przychodu w zeszłym roku miałem 2913,16
    > Czesne za studia 1400 (czyli 19% to 266 zł).
    > Nie zarobiłem zbyt mało, żebym mógł sobie to odliczyć?
    > Tak mi pokazują programy komputerowe, na których wypełniam pity.
    Niestety,to prawda, ale jest taka możliwość jeżeli masz żone która zarabia
    więcej a nie macie rozdzielności majątkowej i rozliczycie się wspólnie to
    prawdopodobnie uda Ci się to odliczyć.
    Spróbuj też mozna zrobić korektę takiej FV na kogoś bliskiego (nie jestem
    pewna czy to do końca jest legalne. Spróbować można.

    Pozdrawiam
    Magda