  • 1. Data: 2004-02-17 10:32:26
    Temat: PIT 37 + PIT 0
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam, wiem że banalne ale proszę o podpowiedź

    Całkowitego przychodu w zeszłym roku miałem 2913,16
    Czesne za studia 1400 (czyli 19% to 266 zł).

    Nie zarobiłem zbyt mało, żebym mógł sobie to odliczyć?
    Tak mi pokazują programy komputerowe, na których wypełniam pity.

    Pozdrawiam

    Daniel

  • 2. Data: 2004-02-17 13:40:32
    Temat: Odp: PIT 37 + PIT 0
    Od: "marek" <z...@w...pl>

    --

> [...]
    > Nie zarobiłem zbyt mało, żebym mógł sobie to odliczyć?
    > Tak mi pokazują programy komputerowe, na których wypełniam pity.
    Niestety,to prawda, ale jest taka możliwość jeżeli masz żone która zarabia
    więcej a nie macie rozdzielności majątkowej i rozliczycie się wspólnie to
    prawdopodobnie uda Ci się to odliczyć.
    Spróbuj też mozna zrobić korektę takiej FV na kogoś bliskiego (nie jestem
    pewna czy to do końca jest legalne. Spróbować można.

    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2004-02-17 19:07:02
    Temat: Re: PIT 37 + PIT 0
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

  • 4. Data: 2004-02-17 19:08:08
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

> [...]
    > Spróbuj też mozna zrobić korektę takiej FV na kogoś bliskiego (nie jestem
    > pewna czy to do końca jest legalne. Spróbować można.

    Kiedy mój brat pracowal na umowę zlecenie i dostał za to marne grosze a
    jednocześnie studiował to rodzice odliczali w swoim zeznaniu te opłaty bo
    był na ich utrzymaniu
    Agata

  • 5. Data: 2004-02-17 20:31:37
    Od: Kasia<k...@t...pl>

> [...]
    >
    > Nie zarobiłem zbyt mało, żebym mógł sobie to odliczyć?
    > Tak mi pokazują programy komputerowe, na których wypełniam pity.

    Cześć
    Wydaje mi sie ze ekspertem od tych spraw nie jestem, ale chyba
    miałeś zbyt malo odciągniętego podatku w tymkonkrestnym roku i być
    może dlatego programy komputerowe odzrucają Twoje dane. Sprawdź
    poprostu kwotę pobranych zaliczek na podatek, od tego będzie
    wszysko zależec

    -> http://usenet.pomocprawna.info