    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes,pl.biznes
    Subject: Odp: Pytanie.
    Date: Mon, 11 Aug 2003 14:46:34 +0200

    Użytkownik maup <k...@m...in.tarnow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@m...in.tarnow.pl...

> [...]
    > wstaw swój ulubiony hiper****].

    > To się może udać

    > Pojedynczo czy czwórkami przedstawiać ????

    > Naprawdę tego chcesz? Naprawdę chciałbyś zobaczyć szybciutko powstające
    > siedziby Wydziałów D/S Informowania Podatników zapełniające się
    > kolejnymi kolesiami kolesi?? Naprawdę CHCESZ ZA TYO PŁACIĆ???? To Ty
    > może jakimś skarbowym Wallenrodem się okażesz??!?!!!
    > Jakby to miało wejść w życie to wolałbym szczerze mówiąc jakiś
    > centralnie opracowywany biuletyn, który oprócz zmian w przepisach
    > zawierałby także orzecznictwo i treści wytycznych kierowanych do US.

    ZUS-u
> [...]
    > pomysłem, szkoda że okraszonym populistycznymi hasłami, którymi karmią
    > nas ostatnio wszystkie odmiany politycznej nierogacizny.
    > Ale w miarę moich skromnych możliwości deklaruję pomoc i trzymam kciuki
    :))

    > --
    > = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    > = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    > = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==
    > = " Oook !" the Librarian pointed out patiently... ==
    > Na podstawie tego co dotychczas ukazało się na grupach czarno to widze.
    Wiekszosc z nas jest za, ale tak zeby nic z tym nie robic. Totalna niewiara
    w skutecznosc jakichkolwiek dzialan. Najprosciej jest narzekac i uzalac sie
    nad ciezkim losem. Wierzcie mi ze po 15 latach mam serdecznie dosc swojego
    biadolenia jaki to ja jestem biedny i wykorzystywany przez fiskusa, zus,
    PFRON i temu podobne. Ale zeby cos z tym zrobic musi nas byc wiecej. Sam lub
    w niewielkiej grupie to mozemy nadal narzekac az do usranej smierci.
    Sporadyczne akcje z gory skazane sa na niepowodzenie. Tak sie nie da. Nie
    da sie przejsc przez kaluze nie moczac trzewikow. I nie ludzmy sie ze
    zdolamy cokolwiek zdzialac za miesiac dwa czy rok. Ale jest bardzo realne ze
    nasi nastepcy moga miec lzejsze zycie. A nastepcy to przewaznie nasze
    dzieci. Poniewaz nie doczytalem sie zadnej konstruktywnej propozycji a nie
    mam zamiaru odpuszczac, jestem zmuszony sam z takowa wystapic. Sa wsrod nas
    ludzie ktorzy zajmuja sie tworzeniem stron internetowych. Moze warto bylo by
    zrobic cos dla nas. np. www.dg.pl gdzie mogli bysmy wypowiadac sie na
    interesujace wszystkich tematy.
    Wszyscy ktorzy maja chec podjecia dzialan moga zglosic swoj akces na moj
    adres poczty elektronicznej. Prosze o powiadomienie znajomych i znajomych
    znajomych. Ja obecnie mam zgloszenia 53 osob z miejscowosci w ktorej
    prowadze dzialalnosc. Ale nie podejme zadnych dzialan dopoki nie bedzie nas
    co najmniej 1000 osob co i tak jest kropla wobec rzeszy dzialajacych na
    wlasny rachunek. Moze ktos ma inny pomysl. Absolutnie nie roszcze sobie
    zadnych praw do tematu. Ale musicie mi przyznac wszyscy ze najwyzszy czas
    zaczac dzialac. Tak jak odpowiedzialem komus kto napisal na moj adres poczty
    elektronicznej. Najwieksza wyprawa zaczyna sie od zrobienia pierwszego kroku
    i dokad tego kroku nie zrobimy bedziemy stali w miejscu.
    Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem.

    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji