  • 1. Data: 2002-06-24 14:03:28
    Temat: Refakturowanie koszów podróży służbowej
    Od: j...@p...fm (Jerzy Syrek)

    Firma, z którą mam podpisaną umowę serwisową zawarła w tejże umowie zapis o zwracaniu
    mi kosztów związanych z wyjazdami służbowymi. Jak im to zrefakturować (używam
    samochodu prywatnego do celów firmowych i jeżdżę pociągami)? Czy mogę sam sobie
    wystawić delegację na samochód prywatny? Jakim dokumentem mam obciążyć tamtą firmę?
    Notą czy fakturą VAT?

    JS

  • 2. Data: 2002-06-26 12:09:49
    Temat: Odp: Refakturowanie koszów podróży służbowej
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    koszty biletow PKP dasz w koszty swojej dzialalnosci;
    koszty samochodu prywatnego musisz rozliczyc kilometrowka;
    firmie z ktora podpisales umowe wystawisz note lub rachunek (ale na pewno
    nie fakture vat) za poniesione koszty podrozy.
    note uznasz jako przychod w w swojej DG.

    Krys

  • 3. Data: 2002-06-26 13:39:23
    Temat: Re: Refakturowanie koszów podróży służbowej
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krys" <g...@p...onnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty samochodu prywatnego musisz rozliczyc kilometrowka;
    > firmie z ktora podpisales umowe wystawisz note lub rachunek (ale na pewno

    A jaki przepis zabrania wystawienia faktury "za dojazd"?

    Karol