  • Data: 2003-08-15 21:39:33
    Temat: Odp: Współwłasność i ulga remontowa.
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO - w ustawie jest "tytuł prawny", więc 1/720 udziału we
    > współwłasności wystarczy (do całej ulgi). Niemniej...jakby kto
    > był przeciw to z chęcią poczytam dlaczego :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Czyli, jeśli np domek jednorodzinny ma trzech właścicieli (każdy ma tytuł
    prawny do budynku)
    to każdy z nich ma prawo do pełnej ulgi remontowej ?!

    W ustawie rzeczywiście pisze tylko o "tytule prawnym", ale jakoś nie chciało
    mi się wierzyć w taką wspaniałomyślność naszego fiskusa, stąd też mój
    poprzedni post.

    Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi.
    Pozdrawiam, Janusz.