    From: "kris" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: abonament tel na przełomie roku
    Date: Mon, 15 Mar 2004 22:06:05 +0100

    Użytkownik hagakure <h...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c33rqa$ecu$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dzieliłem - koszty rozmów i usług dot. ubiegłego roku księgowałem do
    > grudnia 2003 a abonament
    > za styczeń - w styczniu 2004.
    <ciach>

    Masz rację, ale chodzi mi o sytuację kiedy przez cały rok księguję faktury w
    całości tak jak je dostaję, nie zagłębiając się czy dotyczy to abonamentu
    czy rozmów. Np. faktura za kwiecień na 100 zł z datą zapłaty kwietniową
    (abonament za kwiecień 36 zł, rozmowy za marzec 64 zł) i całość księguję na
    kwiecień. Problem powstaje na przełomie roku, bo nie mogę tak prosto tego
    zaksięgować. Ale może ja tylko marudzę...

    Krzysiek