    From: "alex" <t...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: rozp.dział. a ewidencja wyposażenia??
    Date: Wed, 31 Dec 2003 18:10:55 +0100

    KPiR.Biuro

    > ...a ja mam nadzieję, że nie liczysz aby jakiś grupowicz ci je
    > teleooptycznie :) wycenił :)

    nie wymagam tego oczywiscie :), Chodzilo mi tylko o to ze ewnetualna pana/i
    z US ze przyjdzie zobaczy te szafy i stwierdzi ze sa warte wiecej niz 1500 i
    zapyta sie o ewidencje wyposazenia ( a ja jej nie mam i tym samym nie mam
    wycenionych tych rzeczy). moze tak byc ? czy po prostu moge powiedziec ze
    biurko, krzeslo, szafka sa moje z domu i nic US do tego :)

    > Od kogo słyszałeś ? W odniesieniu do *tych* krzeseł ?

    czytalem (moze zle zrodło ;)) w "ABC small business'u" str. 111

    > Inaczej: jeśli uznasz go za "zwykły" środek trwały to tak. Przy
    > czym też jest "furtka" - amortyzacja jednorazowa.
    > Nie sądzę żebyś się nie natknął na dyskusje w tym temacie *dobrze*
    > szukając :)

    oczywiscie natknalem sie ale brakowalo tam slowa "albo"
    byly tylko jednoznaczne odpowiedzi (dla kazdego z wariantow)- wiec chcialem
    sie upewnic

    Dzieki bardzo za odpowiedz
    Pozdrawiam i zycze szczesliwego Nowego Roku
    Alex