    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: ukryty podatek - jak, gdzie skarzyc?
    Date: Tue, 28 Oct 2003 09:43:29 +0100

    Użytkownik Michał Lewczuk <m...@s...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnjh2h$1bpo$...@f...acn.pl...
    > cywilnego.
    > przepraszam. zaHamowac. to z nerwow :(
    >
    > jakie sa szanse na uznanie takiej skargi przez NSA?
    >
    > z tego co znalazlem w ustawie o NSA to najpierw musze wystapic do
    > ministerstwa infrastruktory (organ wydajacy rozporzadzenie) o zmiane. i
    > ewentualnie po 30 dniach moge skarzyc do NSA.
    >
    > czy tak to wyglada?
    >
    > prosze pomozcie. naprawde nie mam zamiaru placic im tego haraczu. a latac
    > chce!! i nie zamierzam przestac przez chore przepisy.
    >
    > Michal
    Skarżyć możesz ale czy cokolwiek to zmieni bardzo wątpliwe. Ta sama historia
    była z wymianą praw jazdy. Dowód osobisty opłata 30 zetów, PJ opłata 70
    zetów. Podobny format, podobna ilość danych. Opłaty są ustalane nie według
    kosztów tylko według potrzeb kasującego. Poza tym kto może mi zagwarantować
    że w połowie np. przyszłego roku nie zostanie zarządzona ponowna wymiana PJ?
    Moje ważne było bezterminowo. W końcu zapłaciłem za nie. Ale ktoś pomyślał i
    znalazł dobre źródło dochodu. I takimi posunięciami naszego (?) rządu
    możemy być uszczęśliwiani co roku. Zresztą już jesteśmy.
    Pozdrawiam.