  • 1. Data: 2002-01-30 13:17:03
    Temat: Odpis na Fundusz remontowy w 2002 r
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Czy w 2002 r, analogicznie jak w poprzednim,
    będzie istniała możliwość odpisywania wpłat
    poniesionych na wyodrębniony fundusz remontowy
    spółdzielni mieszkaniowej ? (stary problem, czy
    także w tym roku starać się o dowody wpłat czy
    sobie odpuścić)

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-31 12:17:59
    Temat: Re: Odpis na Fundusz remontowy w 2002 r
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > poniesionych na wyodrębniony fundusz remontowy
    > spółdzielni mieszkaniowej ? (stary problem, czy
    > także w tym roku starać się o dowody wpłat czy

    A czy przy okazji może mi ktoś wyjaśnić co to jest "dowód wpłaty"?
    Czy wystarczy wyciąg z konta, gdzie wyszczególnione będą przelewy na konto
    funduszu remontowego (taki tytuł wpłaty)?
    Oczywiście wyciąg bez pieczątki :) (mBank)

    ERY

  • 3. Data: 2002-01-31 16:26:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a3bcln$n1r$1@news.tpi.pl...

> [...]
    wyszczególnione będą przelewy na konto
    > funduszu remontowego (taki tytuł wpłaty)?
    > Oczywiście wyciąg bez pieczątki :) (mBank)

    Na bazie takich wyciągów bankowycj księgowe
    dokonują wpisów do kpir, ksiąg handlowych itd.
    Ja właśnie tak robię, ale przelałem najpierw z
    mbanku do BZWBK bo tam mam darmowy wyciąg :-),
    rozbiłem wpłatę, na tę okoliczność, na dwa
    przelewy internetowe: czynsz i fundusz remontowy
    (takie tytuły przelewów). Wyciąg otrzymuję na
    papierze firmowym z wyszczególniomymi pozycjami i
    z adnotacją bankową "Dokument jest wydrukiem
    komputerowym i nie wymaga dodatkowych podpisów ani
    stempla bankowego"

    Sark

    p.s. nie wiem czy mbank zrobi ci wyciąg z wybranej
    pozycji np. zestawione comiesięczne wpłaty na
    fun-rem a płacenie co miesiąc 5 zł z wyciąg chyba
    nieopłacalne może w takiej sytuacji przelać za
    cały rok kwotę na fr jednorazowo i wziąść jeden
    wyciąg ?

  • 4. Data: 2002-02-01 08:01:16
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    >Wyciąg otrzymuję na
    > papierze firmowym z wyszczególniomymi pozycjami i
    > z adnotacją bankową "Dokument jest wydrukiem
    > komputerowym i nie wymaga dodatkowych podpisów ani
    > stempla bankowego"

    To może wystarczy jak sam sobie zrobię wydruk pt. "Szczegóły wykonanej
    operacji" ze strony mBanku?
    Są na nim wszystkie potrzebne dane.

    Ernest

  • 5. Data: 2002-02-01 08:23:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a3dhvu$2h5$1@news.tpi.pl...

    > To może wystarczy jak sam sobie zrobię wydruk
    pt. "Szczegóły wykonanej
    > operacji" ze strony mBanku?
    > Są na nim wszystkie potrzebne dane.

    Ktoś na pbb nawet opracował w tym celu progrmamik
    dla obsługi mbanku
    Sark

  • 6. Data: 2002-02-01 10:51:56
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Wystarczy, jak na comiesięcznym dowodzie wpłaty w opisie wyszczególnisz kwotę na
    fundusz remontowy.
    Dżek

  • 7. Data: 2002-02-01 12:13:36
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Ktoś na pbb nawet opracował w tym celu progrmamik
    > dla obsługi mbanku

    Po co programik, skoro można po prostu wydruk zrobić. Tylko czy to
    wystarczy dla Urzędu Skarbowego?
    Wysłałem przed chwilą poleconym zapytanie do US załączając taki wydruk.
    Mam szansę dostać odpowiedź?

    Ernest

  • 8. Data: 2002-02-01 13:14:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a3e29f$cca$1@news.tpi.pl...

    > Wysłałem przed chwilą poleconym zapytanie do US
    załączając taki wydruk.
    > Mam szansę dostać odpowiedź?

    Jeśli chodzi o zapytania do US to chyba jeszce IMO
    należało znaczek opłaty skarbowej nakleić

    Sark