  • 1. Data: 2004-05-06 09:11:22
    Temat: Re: Odsetki bankowe..jak zaksiegowac
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Mogę tylko wydrukować historię transakcji ze strony internetowej .

    Jeśli to mbank, to wydrukuj potwierdzenie wykonania operacji uznaniowej. Ja
    to traktują jako dokument potwierdzający zdarzenie.

    > Czy mam rozliczać się na tej podstawie ? I w jaki sposób to robić -
    odsetki
    > traktować jako przychód ?

    Tak. wpisujesz w kolumnę - przychody pozostałe.

    > W prywatnym koncie od odsetek jest od razu pobierany podatek przez bank ,
    > czy w przypadku kont
    >
    > firmowych nie jest tak samo ?

    Od odsetek firmowych nie jest odciągany podatek już w banku - ten przychód
    wchodzi do Twojego dochodu i opodatkowany jest w formie podatku od dochodu.

    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-06 09:15:49
    Temat: Odsetki bankowe..jak zaksiegowac
    Od: "Piotrek" <_...@w...pl>

    Odsetki bankowe

    Witam od połowy marca prowadzę DG i nie za bardzo wiem w jaki sposób
    rozliczyć odsetki bankowe .

    Konto mam w banku internetowym i nie dostaje żadnych wyciągów comiesięcznych
    ani czegoś podobnego .

    pozdrawiam

    Piotrek

  • 3. Data: 2004-05-07 21:19:46
    Od: "<J>" <w...@o...pl.towywal>

    > Konto mam w banku internetowym i nie dostaje żadnych wyciągów
    comiesięcznych
    > ani czegoś podobnego .

    ja drukuje miesieczny raport przysylany na e-maila

    > Mogę tylko wydrukować historię transakcji ze strony internetowej .
    >
    > Czy mam rozliczać się na tej podstawie ? I w jaki sposób to robić -
    odsetki
    > traktować jako przychód ?

    moja ksiegowa robi dowody wewnetrzne na koszta prowadzenia dzialalnosci
    (oplaty za utrzymanie i przelewy) i dowod wewnetrzny na 'przychod MA' (tak
    sie to chyba nazywa) czyli odsetki

  • 4. Data: 2004-08-13 23:03:48
    Od: AlAraf <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2004 11:11:22 +0200, "toster" <t...@W...pl> wrote:

    >Jeśli to mbank, to wydrukuj potwierdzenie wykonania operacji uznaniowej. Ja
    >to traktują jako dokument potwierdzający zdarzenie.

    >odsetki
    >>

    >Tak. wpisujesz w kolumnę - przychody pozostałe.

    A teraz pytanie za 100 pukntów, co podajecie w polu numer dowodu
    księgowego (kolumna 3 KPiR)?

    Czy opłata za wykonanie zlecenia stałego może być traktowana jako
    koszt uzyskania przychodu i wpisana do kolumny 14 KPiR? No i podobny
    problem, co wpisać w kolumnie 3?

    Kolejny problem z mBankiem, jaką wpisać datę zdarzenia (kolumna 2),
    datę operacji (np. 1 luty) czy datę zaksięgowania operacji (30
    stycznia)?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 5. Data: 2004-08-16 09:06:20