  • 1. Data: 2004-05-06 09:24:26
    Temat: Koszty transportu
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Sprzedaję klientowi (za granicą, poza UE) sprzęt i chcę pokryć koszt
    transportu. W agencji celnej DHL powiedzieli mi, że koszt transportu
    _musi_ być na fakturze dla klienta - więc za towar jednostkowo mam
    wpisać mniej oraz dodać pozycję 'transport'. Stąd dwa pytania:

    - w jaki sposób mogę zafakturować coś, co wysyłam na swój koszt poza UE?

    - jak było przed 1.V? Bo ja wystawiałem faktury albo bez kosztu
    transportu, albo z kosztem zaokrąglonym do pełnych 10EUR i
    teraz nie wiem, czy zrobiłem dobrze.... :(

    P.