  • Data: 2004-06-04 15:00:16
    Temat: Odsetki naliczane od zaleglego czesnego
    Od: "Krzysztof Jankowski" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem studentem
    jak to kazdy student mam czasem zaleglosci

    uczelnia w regulaminie okreslila odsetki od zaleglosci w wysokosci 0,33%
    dziennie
    czy jest to mozliwe ? (patrzac rocznie to jest 120,45 % samych odsetek)

    wiem z serwisu money.pl ze odsetki skarbowe wynosza 13,5% a gospodarcze
    12,25% (w skali roku)

    stad moje pytanie, czy jest jakies ograniczenie odgorne na wysokosc odsetek
    od czesnego, czy tutaj jest wolna amerykanka ?

    Pozdr.
    K.