  • 1. Data: 2004-03-30 20:59:26
    Temat: Odsetki od kredytu do zwrotu w podatku?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wydaje mi się to absurdem, ale właśnie jedna osoba próbuje mnie przekonać,
    że jakiś tam przedstawiciel Min. Finansów w telewizji kilka dni temu
    tłumaczyła, że ponieważ od odsetek z konta płaci się podatki, to odsetki
    od kredytu się od podatku odlicza. Ja się z czymś takim nie spotkałem.
    Przejrzałem ustawy i trochę sieci, no ale nic takiego nie widzę. Czy ktoś
    o tym słyszał? Chodzi o wszystkie kredyty, a nie budowlane.

    Aha i jeśli by to była prawda - w co wątpię - to jakby mnie ktoś
    naprowadził na jakiej podstawie mam to odliczyć i gdzie w picie wpisać?