  • 1. Data: 2005-08-12 11:41:35
    Temat: Odsetki od kredytu za samochód
    Od: "Agnieszka" <r...@b...pl>

    Witam
    mam samochód osobowy kupiony na działalnosc gosp jes środkiem trwałym amortyzuje
    go co miesiac. Auto oczywiscie kupione jest na raty i tu moje pytanie czy
    odsetki od kredytu samochodowego stanowią moje koszty jesli tak to czy wpisuje
    je normalnie do 14 kolumny w ksiedze
    Dzieki ogromne za pomoc
    Aga

  • 2. Data: 2005-08-27 22:27:46
    Temat: Re: Odsetki od kredytu za samochód
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > go co miesiac. Auto oczywiscie kupione jest na raty i tu moje pytanie czy
    > odsetki od kredytu samochodowego stanowią moje koszty jesli tak to czy

    Oczywiście że tak
    pzdr jas