  • 1. Data: 2009-01-13 15:04:01
    Temat: Odsetki od zaległości ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Czy limit 6,60zł odsetek których nie trrzeba uiszczać
    dotyczy poszczególnych składek, czy całej należności
    za dany miesiąc?

    (BTW czy te 6,60 to nie jest podwójna opłata za polecony
    która teraz wynosi 3,65?)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-14 08:06:02
    Temat: Re: Odsetki od zaległości ZUS
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 16:04:01 +0100, Tomek napisał(a):

    > Czy limit 6,60zł odsetek których nie trrzeba uiszczać
    > dotyczy poszczególnych składek, czy całej należności
    > za dany miesiąc?

    Z tego co wiem osobno społeczne, zdrowotne i FP. Czyli tak jakby każdego
    przelewu.

    > (BTW czy te 6,60 to nie jest podwójna opłata za polecony
    > która teraz wynosi 3,65?)

    Nie. 3-krotność dopłaty do poleconego. Polecony to obecnie 1,45 + 2,20.

  • 3. Data: 2009-01-14 12:53:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-01-2009 o 09:06:02 jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> napisał(a):

    > Z tego co wiem osobno społeczne, zdrowotne i FP. Czyli tak jakby każdego
    > przelewu.

    Ok, tak myślałem

    > Nie. 3-krotność dopłaty do poleconego. Polecony to obecnie 1,45 + 2,20.

    Aah, thx!

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek