  • 1. Data: 2007-03-09 12:43:03
    Temat: Przekaz WU jak ksiegowac
    Od: Adam <a...@i...sp.am.pl>

    Witam!

    Prosiłbym o zweryfikowanie czy dobrze myślę :)
    1. Kontrahent wysyła mi przekaz Western Union, za wykonaną usługę
    na X $
    2. W ten sam lub następny dzień odbieram kasę w PLN.
    3. Przygotowuje fakturę w USD, forma płatności western union.
    wysyłam kontrahentowi fakturę w PDF do wydrukowania.
    4. Podpinam pod kopię faktury potwierdzenie z WU
    wpisuję w KPIR kwotę w PLN którą fizycznie odebrałem
    (która widnieje na potwierdzeniu).

    I nie martwię się różnicami kursowymi.

    Czy gdzieś nasz ustawodawca założył pułapkę, której nie dostrzegam?

    Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi.