  • 1. Data: 2004-01-02 07:31:44
    Temat: Ogłoszenie "komunikat" w mediach radiowych.
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    Witam grupowiczów,

    W grudniu'2003 roku zamówiłam reklamę w radiu (spot reklamowy). Reklama
    dotyczyła firmy plus dołączone zostały życzenia noworoczne. Mam pytanko: czy
    mogę odliczyć VAT naliczony od VAT'u należnego?? Fakturę opisałam jako
    zakup usługi - komunikat w mediach.

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2004-01-02 10:16:22
    Temat: Re: Ogłoszenie "komunikat" w mediach radiowych.
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

> [...]
    czy
    > mogę odliczyć VAT naliczony od VAT'u należnego?? Fakturę opisałam jako

    Moze Pani.

    pozdrawiam,

    Marcin K.