  • 1. Data: 2002-11-21 11:11:29
    Temat: Ogłoszenie w prasie: szukam pracownika
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam grupowiczów,

    Firma dała ogłoszenie w prasie, że poszukuje pracownika. Dostała f-rę VAT za
    emisję ogłoszrenia. I co dalej?
    - czy ogłoszenie w prasie pogę zaliczyć do KUP?
    - czy mogę odliczyć VAT od VAT-u naliczonego?

    Firma powadzi pełną księgowość.

    Pozdrawiam
    Kubusiam

  • 2. Data: 2002-11-21 11:50:57
    Temat: Re: Ogłoszenie w prasie: szukam pracownika
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emisję ogłoszrenia. I co dalej?
    > - czy ogłoszenie w prasie pogę zaliczyć do KUP?
    > - czy mogę odliczyć VAT od VAT-u naliczonego?

    Zaliczasz do kup i odliczasz vat.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-21 12:44:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > emisję ogłoszrenia. I co dalej?
    > - czy ogłoszenie w prasie pogę zaliczyć do KUP?
    > - czy mogę odliczyć VAT od VAT-u naliczonego?

    Bede wredna, ale zadawanie takich pytań przez osobe prowadzącą pełna
    księgowośc jak najgorzej o niej świadczy.
    Jeżeli ma ona kłopoty z takimi prostymi i jednoznacznymi wydawaloby sie
    sprawami, to co dalej?

    No chyba ze Kubusiam nie jest księgową i pyta w imieniu pani księgowej.
    A w takim razie radze rozejrzeć się za nową. I to szybko, bo nie wiadomo
    co juz dążyła nabroić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-11-22 08:14:29
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    >
    > No chyba ze Kubusiam nie jest księgową i pyta w imieniu pani księgowej.
    > A w takim razie radze rozejrzeć się za nową. I to szybko, bo nie wiadomo

    sorry, ale nie mogłem się powstrzymać...

    <lizusostwo mode on>
    o boska Maddy, o szlachetna dobrodziejko nasza,
    miód mądrości spływa z twych cudnych lic, o złotousta !
    godna pochwały i wszelkiego uwielbienia
    jest twa wytrwałość w nauczaniu nieświadomych.
    a o dobroci twej i szczerości (aż do bólu)
    legendy opowiadają całe narody
    wszelka cześć i chwała niech będzie twym udziałem, Ave!
    <lizusostwo off>

    pozdrawiam piątkowo ;)))
    KTP

  • 5. Data: 2002-11-22 09:58:53
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > a o dobroci twej i szczerości (aż do bólu)
    > legendy opowiadają całe narody
    > wszelka cześć i chwała niech będzie twym udziałem, Ave!

    KTP bardzo dziękuję:)
    Uważam, że po to są grupy dyskusyjne aby pomóc wyjasnić innym - nie zależnie od
    tego czy ktoś jest księgowym czy tez nie lub czy jest wszechwiedzącym czy też
    nie - nie ma to znaczenia! Kto pyta nie błądzi.

    Pozdrawiam
    Kubusiam

  • 6. Data: 2002-11-22 14:19:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]

    > tego czy ktoś jest księgowym czy tez nie lub czy jest wszechwiedzącym czy też
    > nie - nie ma to znaczenia! Kto pyta nie błądzi.

    W szczególnych przypadkach - kto pyta ten sie kompromituje :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-11-22 14:28:40
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    też
    > nie - nie ma to znaczenia! Kto pyta nie błądzi.

    Droga Kubusiam !
    Nie obrażaj się :-))) Każdy odpowiadając na pytanie pragnie pomóc
    pytającemu. Jeden czyni to lakonicznym "tak" lub "nie" , inny nieco rozwija
    temat, jeszcze inny dodaje szczyptę humoru. Ale przecież to dla dobra
    pytającego. Maddy bardzo słusznie zwróciła Ci uwagę na istotne
    niebezpieczeństwa wynikające z (nie obrażaj się !) braku wiedzy w sprawach
    podstawowych przy jednoczesnym i codziennym podejmowaniu decyzji ( o które
    nie pytasz) w niekiedy bardzo trudnych i skomplikowanych sprawach
    dotyczących tzw pełnej księgowości. I jeszcze jedno : kogo wybrałabyś na
    doradcę podatkowego ? Czy kogoś kompetentnego, energicznego, dyspozycyjnego
    (vide godziny postów) i w dodatku z humorem ?
    Pozdrawiam
    A.Rządkowski

  • 8. Data: 2002-11-22 14:42:18
    Od: d...@p...onet.pl

    > W szczególnych przypadkach - kto pyta ten sie kompromituje :-)
    >
    >        Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    O kompromitacji można mówić wtedy kiedy wiesz do czego i dla kogo są te
    informacje potrzebne! Czasmi warto przemyśleć o kim się pisze, nie ładnie
    oceniać kogoś po jedmym pytaniu, nie wiedząc po co jest to mu potrzebne!!

    Kubusiam

  • 9. Data: 2002-11-23 11:01:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002, Maddy wrote:
    [...]
    >+ W szczególnych przypadkach - kto pyta ten sie kompromituje :-)

    Erm... jakby szanowny były minister edukacji spytał jednak
    swojej żony co i jak z tymi nauczycielami ;> to by się MNIEJ
    skompromitował, niż kiedy wyszło szydło z worka :>
    No i kwestią spornie uznaniową jest czy przypadek szczególny
    ma zastosowanie w danym przypadku szczególnym...
    Ty to się lubisz jednak kogoś przyczepić ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (podejrzany o czepianie się kogo tylko można :))

  • 10. Data: 2002-11-27 15:07:28
    Od: "Wioleta" <W...@m...com>

    Kubusian ma rację. Popieram go.