  • 1. Data: 2002-11-21 10:00:53
    Temat: Praca w innym miescie a koszty
    Od: G <g...@o...pl>

    Czesc !

    Obecnie pracuje w innym miescie niz na stale jestem zameldowany, w zwazku z
    tym ponosze koszty wynajecia mieszkania, dojazdow samochodem itp.
    Jestem na stalej umowie o prace, czy w zwiazku z tym aby obizyc placony
    podatek ,istnieje mozliwosc odliczenia ponoszonych przeze mnie kosztow
    zwiazanych z wykonywana praca.
    Byc moze lepiej przejsc na kontrakt menedzerski, lub na dzialalnosc wlasna i
    wystawiac faktury firmie w ktorej pracuje ??

  • 2. Data: 2002-11-22 07:43:52
    Temat: Re: Praca w innym miescie a koszty
    Od: "Jacek" <J...@b...com.pl>

    od 01/2003 ma sie to zmnienic i bedzie mozna tak mysle zaliczac te wydaki do
    kup

    jacek