  • 1. Data: 2007-06-28 13:41:16
    Temat: Okres amortyzacji samochodu
    Od: zagloba <c...@w...cc>

    Według mojej wiedzy samochód fabrycznie nowy amortyzuje się przez okres
    5 lat, a używany można amortyzować przez 24 miesiące (czyli dwa lata).
    Moja księgowa uważa inaczej - że zarówno nowy jak i używany samochód
    amortyzuje się 5 lat. Kto ma rację? Sprawa dotyczy oczywiście DG - nie
    jestem VATowcem, KPiR i podatek liniowy.

    Pozdrawiam - Zagłoba

  • 2. Data: 2007-06-28 14:32:44
    Temat: Re: Okres amortyzacji samochodu
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 28-06-2007 o 15:41:16 zagloba <c...@w...cc> napisał:

> [...]
    > amortyzuje się 5 lat. Kto ma rację? Sprawa dotyczy oczywiście DG - nie
    > jestem VATowcem, KPiR i podatek liniowy.

    ani ty ani ona. używany można amortyzować przez 30 miesięcy czyli 2,5 roku.

    Piotr