  • 1. Data: 2007-06-28 08:39:16
    Temat: Termin wystawienia faktury, a data otrzymania.
    Od: Iga <s...@t...pl>

    Czy termin zapłaty fa vat liczę od daty wystawienia, czy od daty
    otrzymania?
    Dziękuje za informacje.

  • 2. Data: 2007-06-28 08:56:10
    Temat: Re: Termin wystawienia faktury, a data otrzymania.
    Od: <s...@a...pl>

    >Czy termin zapłaty fa vat liczę od daty wystawienia, czy od daty
    >otrzymania?

    Termin płatności zależy od umowy między stronami. Jak uzgodniliście, tak
    będzie. W życiu z reguły strony umawiają się przy odroczonych płatnosciach,
    że termin liczy się "od dnia wystawienia".

  • 3. Data: 2007-06-29 21:06:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 28 czerwca 2007 10:56
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f5vt35$k4p$1@news.onet.pl>):

    > Termin płatności zależy od umowy między stronami. Jak uzgodniliście, tak
    > będzie. W życiu z reguły strony umawiają się przy odroczonych
    > płatnosciach, że termin liczy się "od dnia wystawienia".

    Ale jaki termin? Nie rozumiem. Masz na fakturze wpisane:

    Płatne do 2007-xx-yy

    i do wtedy płacisz. Czasami mi się zdarzyło, że dostawałem fakturę parę dni
    po takim terminie, ale jeszcze żaden kontrahent nie płakał...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 4. Data: 2007-06-29 21:31:10
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > dni
    > po takim terminie, ale jeszcze żaden kontrahent nie płakał...

    Czasami jest napisane: "Termin płatności: x dni"
    A to, czy ten "x" liczymy od daty otrzymania f-ry czy od daty wystawienia,
    to już zależy jak strony uzgodniły.

  • 5. Data: 2007-06-29 23:11:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 29 czerwca 2007 23:31
    wasz znak: <f63tmn$t0i$1@news.onet.pl>):

    > Czasami jest napisane: "Termin płatności: x dni"

    E to jakiś gupi program...

  • 6. Data: 2007-07-01 21:00:03
    Od: Iga <s...@t...pl>

    On 28 Cze, 10:56, <s...@a...pl> wrote:

    > Termin płatności zależy od umowy między stronami. Jak uzgodniliście, tak
    > będzie. W życiu z reguły strony umawiają się przy odroczonych płatnosciach,
    > że termin liczy się "od dnia wystawienia".
    ..tak, płatności odroczone :) ..np 14 dni liczone od dnia wystawienia
    faktury..moja szefowa sie upiera, ze od dnia otrzymania faktury..ktos
    zawalił, miał przekazać fakture-zapomniał...jezdziła po Polsce ponad
    tydzień, a tu czas leci..termin płatnosci minął, kontrahent chce kase,
    a ta, ze fakture dostała pózno, liczy więc 14 dni od daty
    otrzymania..
    :)

  • 7. Data: 2007-07-01 21:01:29
    Od: Iga <s...@t...pl>

    On 29 Cze, 23:06, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > i do wtedy płacisz. Czasami mi się zdarzyło, że dostawałem fakturę parę dni
    > po takim terminie, ale jeszcze żaden kontrahent nie płakał...

    akurat ten kontrahent robi straszne problemy :)

  • 8. Data: 2007-07-02 16:47:33
    Od: Iga <s...@t...pl>

    On 1 Lip, 23:41, "lwh" <l...@v...pl> wrote:
    > Użytkownik "Iga" <s...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:1183323603.077788.147710@g4g2000hsf.g
    ooglegroups.com...

    > Szefową wywalić na zbity pysk, najpierw obciążając jej pensję odsetkami ?
    > Byznes łumen od siedmiu boleści, uczciwa inaczej bezdzietna matka polka ,
    > patryjotka, komunistka?

    ;)