  • 11. Data: 2009-10-03 14:33:26
    Temat: Re: Omówienie propozycji zmian w VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Oct 2009, mvoicem wrote:

    > No z tą weryfikacją rejestracji to na szczęście mieliby chyba nielichy
    > kłopot.
    >
    > Bo albo musieliby zrobić hurtem kontrolę we wszystkich firmach które
    > mają pod swoją pieczą, żeby porównać ze zdjęciami, albo musieliby zrobić
    > sobie bazę danych z numerami rejestracyjnymi pod szkołą

    O toto.

    > i przy okazji
    > normalnych kontroli sprawdzać czy numery firmowych samochodów są w tej
    > bazie.

    Oczywiście.
    Same zalety (z "biznesskarbowego" :> p. widzenia) - byłoby uzasadnienie,
    dlaczego kontrole wyłapują "zalegających" podatników do zwrotu przeważnie
    za 4 lata (z odsetkami).

    > Tylko ... czy im wolno mieć taką bazę?

    Nie widzę przeciwwskazań - nie ma tam danych osobowych, przecież
    zebranie sobie np. numerów pociągów też nie jest karalne.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-10-03 17:46:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.10.2009 16:33), Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
> [...]
    >
    > Nie widzę przeciwwskazań - nie ma tam danych osobowych, przecież
    > zebranie sobie np. numerów pociągów też nie jest karalne.

    Hmm, coś mi się obiło o uszy że urzędom nie wolno ot tak wszystkiego co
    im się wymyśli z "biznesskarbowego" myślenia, ale jako że tylko mi się
    coś słyszało - być może źle - tematu nie ciągnę.

    p. m.