eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOplata za wieczyte uzytkowanie a podatek od nieruchomosci › Oplata za wieczyte uzytkowanie a podatek od nieruchomosci
  • Data: 2005-06-16 15:51:57
    Temat: Oplata za wieczyte uzytkowanie a podatek od nieruchomosci
    Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie, czym sie rozni oplata za wieczyte uzytkowanie od podateku
    od nieruchomosci? Czy to sa 2 odrebne rzeczy? W lutym w UM we Wroclawiu
    zglosilam nabycie mieszkania, wyliczyli mi roczny podatek od
    nieruchomosci, ktory juz dawno zaplacilam. Na pismie dot. podatku sa
    dwie pozycje: za grunt i za czesc mieszkalna. A tu dzis przychodzi mi
    wezwanie do zaplaty za wieczyste uzytkowanie terenu wraz z karnymi
    odsetkami. Myslalam, ze w podatek od nieruchomosci juz wchodzi oplata za
    uzytkowanie wieczyste (pozycja 1). Kwoty na podatku i tym wezwaniu
    roznia sie od siebie. Zadnego dodatkowego pisma dot. oplaty z tytulu
    uzytkowania gruntu nigdy nie otrzymalam. Czy po zakupie mieszkania
    powinnam sama gdzies sie zglosic w sprawie tej oplaty?
    Wiem, zadzwonic moge, pojsc tez, tyle ze telefon zajety, a z pracy nie
    ma jak wyjsc wczesniej.

    Pozdrawiam
    Magda