  • 11. Data: 2004-02-04 19:11:12
    Temat: Re: Opłaty rejestracyjne do KUP
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "masuro" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bvrb1b$n1n$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Trochę zagmatwana ta wypowiedź :-(

    Fakt, nasz kolega ma do tego talent :-)

    > Gdzie niby ten początkowy - powiedzmy zerowy spis z natury
    > ma być wpisany?, bo chyba nie na pierwszej pozycji w
    > styczniu?

    Dokładnie tak. Zobacz par. 27.1 rozporzadzenia dotyczącego prowadzenia
    księgi.

    > Z tego co widzę w mojej KPiR jest miejsce przeznaczone do
    > wpisania remanentu początkowego - na ostatniej stronie
    > księgi - tam gdzie na koniec roku oblicza się dochód. Czy
    > znowu coś źle robię?

    Hm... sądzę, że tam wpisujesz spis na koniec roku. Mam do tego program i nie
    wiem, co jest na ostatniej stronie :-)

    Fires

  • 12. Data: 2004-02-04 20:16:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2004, Fires wrote:
    [...]
    >+ > do KPiR. Hint: nie powiedziano (w rozp.) JAK wpisać.
    >+
    >+ Nooo... nie napisali :-(,

    ...co pozwala "w razie czego" próbować coś wymyśleć :)

    >+ ale program mi sam proponuje pozycję 16 kpir :-)

    ...to ja protestował nie będę ! :)
    Tyle, że z twojej wypowiedzi dedukowałem że NIE zrobiłeś wpisu.
    Cóź, mniemam że trochę to wyjaśnie wątpliwości masuro dlaczego
    piszę tak zaplątanie: nigdy nie wiadomo co inny grupowicz ma na
    myśli :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 13. Data: 2004-02-04 22:56:26
    Od: "masuro" <m...@t...pl>

    Czy

    > Hm... sądzę, że tam wpisujesz spis na koniec roku. Mam do
    tego program i nie
    > wiem, co jest na ostatniej stronie :-)

    ...a ja jak za Ćwieczka - na papierze księguję, ale na
    szczęście
    zamiast liczydła mam kalkulator :-)

    więc u mnie wygląda to tak: w KPiR na ostatniej stronie jest
    tabela do obliczenia dochodu za dany rok gdzie:
    1. Przychód ....... kwota
    2. obliczenie kosztów uzyskania przychodów w danym roku =
    wartość początkowego spisu z natury + wydatki na
    zakup towarów i inne różne koszta - (minus) wartość
    remanentu końcowego
    3.dochód = przychód (pkt 1) - koszta (pkt 2)

    Piszę gdybyś chciał wiedzieć, bo Ciebie to nie musi
    interesować skoro robisz to w programie.

    Masuro

  • 14. Data: 2004-02-05 07:07:27
    Od: "Fires" <f...@a...com.USUN.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    [...]
    > Tyle, że z twojej wypowiedzi dedukowałem że NIE zrobiłeś wpisu.

    Bo faktycznie - fizycznie tego __jeszcze__ wtedy nie zrobiłem.
    Widzisz jednak do czego prowadzą niedopowiedzenia? :-)

    Pozdrawiam

    Fires