  • 11. Data: 2006-08-02 13:08:14
    Temat: Re: Opóźnienie w odprowadzeniu podatku za zakupione auto
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-08-2006 o 14:13:45 Xawi <x...@o...pl> napisał:

    > Nie do konca... Jestem zameldowany w Warszawie, a w Krakowie mieszkam...
    > bez
    > meldunku choc juz od kilku lat :)

    Odnośnie właściwości US meldunek nie ma znaczenia,
    tylko faktyczne miejsce zamieszkania

  • 12. Data: 2006-08-02 16:37:08
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Xawi napisał(a):
    > Dziekuje za wszystkie porady.

    Nie zgloszenie naczelnikowi urzedu skarbowego faktu zmiany miejsca
    zamieszkania jest wykroczeniem skarbowym karanym grzywna.Podstawa
    prawna: art.81 k.k.s.

  • 13. Data: 2006-08-03 13:19:49
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Xawi" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > przez moje zaniedbanie (zaraz po zakupie auta pojechalem na urlop) dzis
    mija
    > 19 dzien od zakupu samochodu (od osoby fizycznej). Najwczesniej jutro
    dokonam
    > przelewu na konto US. Czy ktos z Grupowiczow moze mi poradzic z jakimi
    karami
    > moge sie liczyc? Interesuje mnie nawet nie tyle litera prawa, co praktyka.

    ja w lutym zlozylem w 30 dniu od zakupu PCC i wplacilem wyliczona kwote.
    nie naliczyli zadnych odsetek

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot