  • 1. Data: 2005-03-09 07:02:53
    Temat: Osoba współpracująca a działalność wykonywana osobiście
    Od: "GG" <w...@a...pl>

    Witam,

    Pojawiaja się różne watki na temat choćby kontraktów managerskich w świetle
    klasyfikacji ich jako "działalność wykonywana osobiście". Co w kwestii gdy
    oficjalnie zatrudnie swoją żonę (jako osobę współpracującą) - obecnie jestem
    osobą fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą. Czy i w jaki sposób
    muszę wykazać związek żony z wykonywanem dla klienta zleceniem?
    Bo takie rozwiązanie z definicji nie jest już działalnością wykonywaną
    osobiście. Jeżeli ktoś coś wie, będze wdzięczny za uwagi.

    Grzegorz Wróbel

    --
    Grzegorz Wróbel

    Polyfelt Polska Sp. z o.o.