  • 1. Data: 2005-03-09 06:04:32
    Temat: Jak odzyskać pieniądze?
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem w takiej sytuacji:
    Kiedyś współpracowałem z jednym gościem przez dość długi czas. W końcu
    wykonałem dla niego projekt bez jakiego kolwiek podpisania umowy czy innego
    dokumentu (była to umowa słowna). Po oddaniu projektu nasze stosunki znaczni
    się pogorszyły (delikatnie mówiąc), no i od ponad pół roku nie zapłacił mi
    za około 2000zł.
    Wiem, że sytuacja jest beznadziejna i pogodziłem się już z tym, ale może
    jednaj istnieje jakiś sposób na odzyskanie tych pieniędzy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-09 11:36:34
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze?
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem, że sytuacja jest beznadziejna i pogodziłem się już z tym, ale może
    > jednaj istnieje jakiś sposób na odzyskanie tych pieniędzy.

    Witam. Niestety nie ma żadnego. "Ufaj ale sprawdzaj"