  • 1. Data: 2005-07-18 12:08:44
    Temat: Otwardta linia kredytowa
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko. Mam na prywatnym koncie tzw. otwarta linie kredytowa
    (kredyt odnawialny czy jak to si enie nazywa). Czy potracenia za to, ze
    mam debet, jestem na minusie, moge sobie jakos odliczyc? Rozliczam sie
    sam - Pit-5 - bo prowadze dzialalnosc gosp.

    I drugie pytanie - podobna sytuacja - konto "firmowe" - czy te wszystkie
    odsetki od debetu moge wrzucic w koszty?

    Pozdr
    Batman Begins .................................. http://tiny.pl/qq7x
    ________________
    Wojna Swiatów .................................. http://tiny.pl/h3wx
    Sin City - Miasto Grzechu ...................... http://tiny.pl/h63x

  • 2. Data: 2005-07-18 12:39:24
    Temat: Re: Otwardta linia kredytowa
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (kredyt odnawialny czy jak to si enie nazywa). Czy potracenia za to, ze
    > mam debet, jestem na minusie, moge sobie jakos odliczyc?
    NIE bo to wydatki prywatne

    Rozliczam sie
    > sam - Pit-5 - bo prowadze dzialalnosc gosp.
    >
    > I drugie pytanie - podobna sytuacja - konto "firmowe" - czy te wszystkie
    > odsetki od debetu moge wrzucic w koszty?

    TAK
    --
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]

  • 3. Data: 2005-07-18 13:02:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Magdalena B wrote:

    > TAK

    W zasadzie tak, ale jeśli np twoje wydatki (+podatki+ZUS+...)"firmowe"
    w ciągu miesiąca wyniosą 1000 zł, a jednocześnie zrobisz debet 10000 to
    US będzie miał słuszne wątpliwości.