  • 1. Data: 2005-07-18 08:54:16
    Temat: wyrok WSA w Lublinie
    Od: "Mic" <d...@o...pl>

    Witam,
    czy ktos ma moze dostęp do tekstu uzasadnienia wyroku WSA w Lublinie z dnia
    25.05.2005 w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.
    Bardzo zalezy mi na tym uzasadnieniu.
    Pozdrawiam,
    Mic

  • 2. Data: 2005-07-18 11:04:38
    Temat: Re: wyrok WSA w Lublinie
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    ==== opix ======

  • 3. Data: 2005-07-18 13:58:10
    Od: "Mic" <d...@o...pl>

    Mnie nie interesuje wzor tylko tekst wyroku sadu.
    Pozdrawiam,
    Mic

  • 4. Data: 2005-07-19 05:20:44
    Od: "cz cz" <c...@p...com>

    Witam - może częściowo tutaj :
    http://vat.pl/pages/i/905.php
    pozdrawiam - Czeslaw

  • 5. Data: 2005-11-29 21:15:58
    Od: Magic<m...@i...pl>

    Najprościej napisz do BIP (Biuro Informacji Publicznej) w WSA w Lublinie z prośbą o
    udostępnienie tego wyroku. Jest to bezpłatne.

    A jeżeli chcesz skorzystać z czyjejś pomocy, to za pośrednictwem allegro pewna
    firma właśnie z Lublina oferuje swoje usługi (wystarczy wpisać hasło akcyza).
    Jakbyś miał jakieś ytania to się z nimi skontaktuj. Ja tak zrobiłem i jestem
    zadowolony, sprawa w toku. Opierają się właśnie na tym wyroku i innych
    orzeczeniach (zwłaszcza ETS) w podobnych sprawach.

    Powodzenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info