  • 1. Data: 2004-08-21 11:18:14
    Temat: Re: PILNE: czy zmienila sie kwota dla platnosci jednorazowej?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cg7ao9$r9d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kiedys bylo 1000 EUR. Podobno teraz ta kwota jest o wiele wieksza. Bardzo

    15 000eur

  • 2. Data: 2004-08-21 11:18:58
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Kiedys bylo 1000 EUR. Podobno teraz ta kwota jest o wiele wieksza. Bardzo
    prosze pilnie o informacje. Mam dzisiaj odebrac fakture za samochod 47.000
    brutto i nie wiem czy mozna napisac na niej gotowka - pieniadze juz dane.

    Michal

  • 3. Data: 2004-08-21 11:26:13
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Czyli co - moge spokojnie zrobic fakture na gotowke? Nie bedzie klopotu? Czy
    posiadacie podstawe prawna?

    Michal

  • 4. Data: 2004-08-21 11:29:06
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Od kiedy obowiazuje ten przepis?

    Michal

  • 5. Data: 2004-08-21 12:24:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Aug 2004, arctic wrote:

    >+ Czy posiadacie podstawe prawna?

    Hm... jest kłopot ze zbyciem, to chyba nie "posiadamy" w rozumieniu KC :)
    Ale znać... to by się znalazło:

    Subject: Info: wyższe limity gotówkowe

    Jak popatrzyłem w przepisy, to mi wygląda że w przepisach
    wprowadzających w art. 32:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20041731808&type=1&name=D20041808L.pdf

    ...zapomniano wykreślić połowy art. 13 PDG.

    Ale w myśl zasady "przy sprzecznych przepisach obowiązuje przepis
    nowszy" - masz właśnie świeżo upieczony (polecam w HTMLu):
    http://podatki.pl/bap1.php/020704a.htm

    Jeśli jest tak jak myślę to postąpiono idiotycznie: przypadkowa
    nowelizacja art. 13 PDG może niechcący "przywrócić" stare limity.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)