  • 1. Data: 2004-08-20 21:08:01
    Temat: dzierzawa z pracownikiem
    Od: "jacki" <j...@t...pl>

    Czy ktos sie orientuje czy moge wydzierzawic innej firmie np. samochod
    ciezarowy wraz z obsluga przez mojego pracownika?
    w rzeczywistosci wydzierzawiam samochod ciezarowy wraz z moim kierowca
    poniewaz tylko do swoich pracownikow mam zaufanie ze beda odpowiednio dbali
    o sprzet.
    Zakladam że cena za dzierzawe wraz z obsluga jest zryczaltowana a ja w
    swojej firmie rozliczam kierowce z godzin pracy zgodnie z przepisami choc on
    de facto jezdzi w innej firmie.

    Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-08-20 21:13:10
    Temat: Re: dzierzawa z pracownikiem
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    jacki <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > de facto jezdzi w innej firmie.
    >
    > Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    Nie mógłbyś tego po prostu potraktować jako usługę transportową?

    P.